Ticari sonuçlarınızı geliştirmek için gerçek zamanlı stratejik ticari içgörülerini anlamanıza ve uygulamanıza yardımcı olalım. İşletmenize görünürlük kazandırmak için ticari verilerinizi, uygulama ve altyapı verileriyle katmanlayın.
Müşteri olay sırasının performans metriklerini ve ticari etkilerini anlayın. Kullanıcı Gezintileri, en üst düzey temel performans göstergeleri için ticari bileşenlerin ve müşteri deneyiminin nasıl bir araya geldiğini ölçer.
Hizmet seviyesi anlaşmasını, hizmet benimsemesini ve diğer temel performans göstergelerini geliştirmek için segmentlere ayrılmış müşteri deneyimlerini analiz edin, izleyin, kontrol edin ve öncelik verin. Segment Sağlığı özelliği, hangi müşterilerin hangi özellikleri kullandığı ve uygulama performansının kullanma davranışlarına etki edip etmediği hakkında görünürlük sağlar.
Çıkarılan üretim kodlarını uygulama, müşteri deneyimi ve temel performans göstergelerine göre karşılaştırın, sorgulayın ve değerlendirin. Uygulamanızın yeni sürümlerini çıkarırken, altyapı geçişi yaparken veya piyasaya çıkış öncesi ve sonrası performans karşılaştırması yaparken AppDynamics’i gerçek zamanlı olarak kullanın.
Ekiplerin birden fazla dağıtılmış ticari olayı tek bir süreç halinde bir bütün olarak analiz etmesini sağlayarak Ticari Gezinmeyi güçlendirin. Yatırımları değerlendirin, yazılan ve piyasaya sürülen koda etkili bir şekilde öncelik verin. Ticari Gezinme, modern işletmelere kritik görevleri ve stratejik hizmetleri geliştirme ve çalıştırmanın yeni bir yolunu sunar.